לייעוץ והזמנות חייגו
לכבוד שנת 2023 התחדשנו באתר חדש ומעוצב! קבוצת העתקות מברכת את קהל לקוחותיה בשנה אזרחית טובה

תהליך הדפסה על קנבס

חיפוש קצרצר שלכם ברשת, יעלה מגוון של אתרים שמציעים הדפסה של תמונות על בד קנבס. על מנת להבין את הייחודיות של ההליך שמתבצע בעזרת טכנולוגיה מודרנית, מומלץ להבין את מהות ההדפסה על קנבס. בד הקנבס נחשב לבד ארוג באופן גס, וזה שנים רבות שציירים נוהגים לצייר עליו ציורים באמצעות צבעי שמן וכדומה. היום נעשה שימוש בבד הקנבס גם למטרות ציור וגם למטרות הדפסה של תמונות. הדפסת תמונות על קנבס החלה בתחילת שנות העשרים על ידי מכונות דפוס ייעודיות, אך עלותם הייתה גבוהה ולא כל אחד יכול היה להרשות זאת לעצמו. כיום, שיכלול ופיתוח של המכונות גרם להורדת המחירים ואפשר לרבים להפוך את התמונות שהם מצלמים לתמונות למטרות שיווק, פרסום וגם למטרות אישיות כתמונות קנבס שתלויות על הקיר באיכות שמעוררת רושם רב. מה התהליך? ואיך יכולים לאמוד על איכות התמונה? על כך במאמר שלפניכם.

הדפסה על קנבס

הדפסה על קנבס - כל היתרונות

להדפסה על קנבס יש יתרונות רבים על פני כל סוג של הדפסה אחרת. ההדפסה על קנבס יכולה להיות הדפסה של תמונה שצולמה באופן אישי, או בחירה של תמונה ממנעד רחב של תמונות וכולי. היתרונות של ההדפסה על קנבס הינן – יצירה של תמונה איכותית ומקורית שאין שני לה. אפשרויות גימור מגוונות שמאפשרות ציפוי של הבד בצורה שמגנה עליו מפני אקלים, שריפות, אבק וחשיפה לאור. עריכה של התמונות תאפשר ליצור תמונות בגדלים או בצורות שונות ומקוריות שיתאימו לכל צורך ומטרה. בנוסף, שיטת ההדפסה על קנבס תשמור על התמונה לשנים רבות.

הדפסה על קנבס - תהליך ייצור

בעלי עסקים שיש להם מכונות דפוס מודרניות ומשוכללות יכולים לאפשר הדפסה של תמונות על גבי בדי קנבס לאחר שהם מקבלים מכל לקוח שלהם הנחיות אודות גודל התמונה, צורת העיבוד שלה ומועד האספקה. תהליך ייצור התמונה באמצעות ההדפסה מתבצע לפי השלבים הללו:

  • עריכה דיגיטלית – אשי מקצוע שמומחה בהדפסה על קנבס יבחן את התמונה ואת מידת האיכות שלה (רמת רזולוציה בהתאם לגודל הנדרש), בהתאם לזאת יתקן וילטש כל פגם במידה הצורך- על כן מדובר בשלב קריטי שתורם הרבה לאיכות התוצאה הסופית.
  • איכות הדיו – איכות הדיו במדפסת הינה גם פרמטר חשוב שיש לשאול לגביו. איכותו צריכה להיות גבוהה על מנת שכל גוון יבלוט בצורה ברורה על הבד.
  • הדפסת התמונות על הבד – ההדפסה על קנבס תתבצע על ידי מדפסת דיגיטלית ייעודית בשיטת זריקת צבע, כשהיא מתאימה את עצמה לגודל של הבד. גם בשלב הזה, איכות המדפסת תיחשף רק לאחר שנדפיס, זאת הסיבה שכדאי לבחור מקום הדפסה שהוא מומלץ ומקצועי.
  • מתיחת התמונה על גבי הקנבס – כדי לקבל תוצאה יפה ומרשימה, מותחים את התמונה על מסגרת עץ. הצורה של העיבוד יכולה להתבצע בהתאם לבחירתו של הדורש. במידה ורוצים אפשר להדפיס את התמונה גם על הצדדים של הבד, כך יתקבל מראה ייחודי של תמונה שחוצה את צדיה כשהיא בהיעדר שוליים.

קבוצת העתקות בע"מ מבצעת הדפסה על קנבס, דפוס דיגיטלי, הדפסת תוכניות בנייה ועוד – אצלנו תוכלו לבצע הזמנת עבודה אונליין או להיכנס לאחד הסניפים שלנו בפריסה ארצית.

דילוג לתוכן