לייעוץ והזמנות חייגו
לכבוד שנת 2023 התחדשנו באתר חדש ומעוצב! קבוצת העתקות מברכת את קהל לקוחותיה בשנה אזרחית טובה

צילום צבע ללא הגבלת אורך

אמנם חלק לא קטן מחיינו היום מתנהל באופן מקוון ווירטואלי, אך עדיין גם מסמכים מודפסים על גבי נייר הם חלק בלתי נפרד מעבודתם היומיומית של בעלי מקצוע בתחומים שונים. מעבר לכך שכמעט בכל תחום נדרש צילום מסמכים סטנדרטי- במידות דף מוכרות ושגם איכות סבירה מספיקה עבורם, ישנם תחומים בהם נדרש צילום מסמכים באיכות גבוהה במיוחד ובגדלים שאינם סטנדרטים, המכונה צילום ללא הגבלת אורך. אנו בקבוצת העתקות בעלי ניסיון רב בהדפסות וצילומי מסמכים ללא הגבלת אורך באיכות מעולה ותוך זמן קצר.

למי נדרש צילום ללא הגבלת אורך?

צילום צבע וגם שחור לבן ללא הגבלת אורך נדרש לחברות וגופים הנוגעים לתחומים בהם ישנה התעסקות עם מסמכים בגודל לא סטנדרטי. עם גופים אלה נמנים:

דפוס דיגיטלי
  • משרדים ממשלתיים: משרדים ממשלתיים שונים עובדים עם מסמכים בגדלים לא שגרתיים ולכן נדרש עבורם צילום מסמכים ללא הגבלת אורך. במשרד המשפטים ישנם מסמכים בגודל לא שגרתי אותם יש לצלם כפי שהם בגודלם המקורי, משרד הבינוי והשיכון העובד מול תכניות בניה ותכניות מתאר של ערים וישובים, וכן מול מפות.

  • רשויות מקומיות: גם רשויות מקומיות עובדות מול שרטוטים ותכניות. אלה יכולות להיות תכניות בניה של בתים ספציפיים, תכניות בינוי שכונתיות או עירוניות, מפות כבישים לתכנון שינויי תחבורה ועוד.
  • משרדי מהנדסים ואדריכלים: עבור מהנדסים ואדריכלים תכניות בניה ושרטוטים הם כלי העבודה המרכזי. הם זקוקים לשירותי צילום מסמכים ללא הגבלת אורך על בסיס שוטף. עבורם תכניות ושרטוטים אלה הם הלחם והחמאה ממש. לא רק ששרטוטים ותכניות הבניה הם בגדלים לא סטנדרטיים, הצילום צריך להיות איכותי ומדויק וברזולוציה גבוהה מאוד כך שאיכותה של מכונת צילום רגילה לא מספיקה.
  • משרדי פרסום: צילום כרזות ושלטים בכמויות גדולות ובמכונות ללא הגבלת אורך הן כלי עבודה חשוב בעולם הפרסום. על מנת ליצור קמפיין איכותי השילוט צריך למשוך את העין ולהיות בצבעים בוהקים, חזקים ולא מטושטשים וכאמור להיות גם בגדלים לא רגילים. לכן, גם חברות הקשורות לפרסום נעזרות בשירותי צילום של מכוני העתקות המחזיקים במכונות צילום חדשניות ואיכותיות ללא הגבלת אורך.
  • בנקים ומוסדות פיננסיים: גם בבנקים ומוסדות פיננסיים אחרים כמו חברות השקעות, ביטוח ועוד ישנם מסמכים בגדלים לא שגרתיים שמכונת צילום רגילה אינה מספיקה עבורם, מסמכים שגם בצילומם חשוב לשמור על גודלם המקורי. הכתובת לצילום מסמכים מסוג זה הוא מכון העתקות.

שילוב של ציוד חדשני וניסיון עבודה

על מנת להביא לתוצאות הטובות ביותר ולקבל מסמכים מצולמים הזהים באיכותם למסמך המקורי חשוב לפנות למקום שבו ישנן קודם כל מכונות צילום חדשניות המצלמות בדיוק ואיכות בלתי מתפשרת ואף עושות זאת במהירות רבה ובנויה לבצע צילומים בכמויות גדולות. עם זאת, המכונות בלבד אינן מספיקות כמובן. כיוון שמדובר על מכונות המצלמות בדייקנות רבה כל מסמך מכל סוג, נדרשת גם מיומנות בהפעלתן באופן שיביא את התוצאות הטובות ביותר. לשם כך דרוש גם כוח אדם מיומן וצוות עובדים גדול שיתן מענה לכמות גדולה של לקוחות במקביל. קבוצת העתקות היא רשת מכוני העתקות הגדולה בארץ המספקת שירותי צילום מסמכים ללא הגבלת אורך לכמות גדולה של לקוחות מענפי תעשיה שונים כך שכל אחד מקבל את הצילומים על פי צרכיו והדגשים החשובים לו.

צילום מסמכים
צילום צבע ללא הגבלת אורך
צילום צבע

צילום מסמכים ושירותים נוספים

בתור רשת מכוני העתקות, החברה מציעה מגוון שירותים מלבד צילום כמו הדפסות פלוטרים, העתקות ממוחשבות, סריקת מסמכים באיכות הגבוהה ביותר, הדפסות כרזות ושלטים ועוד. אנו עומדים בדרישות לקוחותינו הן מבחינת איכות והן מבחינת לוחות זמנים ונשמח לעמוד גם לרשותכם.

באתר תוכלו לבצע הזמנת עבודה אונליין באמצעות טופס שליחה בו תוכלו לבחור את הסניף הקרוב אליכם.
דילוג לתוכן