לייעוץ והזמנות חייגו
לכבוד שנת 2023 התחדשנו באתר חדש ומעוצב! קבוצת העתקות מברכת את קהל לקוחותיה בשנה אזרחית טובה

הדפסת תוכניות בניה – סריקת תוכניות

תכניות בניה הן שרטוטים מורכבים ומסובכים אשר נדרשת מומחיות רבה על מנת לקרוא ולהבין אותם וכמובן לשרטט אותם. בשל המורכבות הרבה של תכניות בניה, מפות ושרטוטים ישנה חשיבות רבה לאיכות הדפסת תוכניות בניה וצילומם. איכות הצילום וההדפסה חייבים להיות איכותיים מאוד. חשוב גם להדפיסם ולצלמם כיחידה אחת על נייר בגודל מתאים כדי שיהיו מובנים וברורים. אנו בקבוצת העתקות מתמחים בהדפסת תכניות בניה, צילום תוכניות בניה ושרטוטים.

סריקת תוכניות - להפוך את התכנית הממוחשבת לתכנית על הנייר ולהיפך

אחת הפעולות שאנו מבצעים היום, בעידן האונליין לא מעט הוא הפיכת מסמכים ממוחשבים למסמכים על הנייר או להיפך- הפיכת מסמכים על הנייר לממוחשבים. שתי הפעולות צריכות להתבצע כך שאיכות המפה, התכנית או השרטוט לא יפגעו מהפיכתם לוירטואליים או מהפיכתם לפיזיים. לשם כך יש לבצע את הפעולה באמצעים המתאימים ובטכנולוגיה חדשנית. כשמבצעים סריקת תכניות ומפות יש להשתמש בסורקים אופטיים איכותיים במיוחד. כך ניתן להיות סמוכים ובטוחים שהמידע שעל הדף יהיה שמור היטב לכל זמן שתצטרכו להעבירו לגורם אחר או לעשות בו שימוש בעצמכם.

הדפסת תוכניות בנייה

צילום תוכניות בניה והדפסה בכל מידה נדרשת

ההבדל המשמעותי בין הדפסה ביתית סטנדרטית לבין הדפסת תכניות בניה במכון העתקות מקצועי הוא לא רק איכות ההדפסה אלא גם הגודל. את הצילום או ההדפסה ניתן לבצע ללא הגבלת אורך ובכל פורמט שנדרש. ניתן לצלם ולהדפיס את תכניות הבניה בשחור לבן או בצבע בהתאם לצורך וזאת מבלי לפגוע באיכות ובחדות השרטוט. מדובר על הדפסת פלוטר המשמשת למגוון רחב של תחומים, החל מהנדסה, אדריכלות ובניה ועד חינוך ופרסום. מכונות הפלוטר הן מכונות הדפסה מתקדמות במיוחד אשר בהן הדפסת תכנית הבניה בכל גודל לא תפגע באיכות ובבהירות השרטוט.

הדפסת תוכניות בניה וצילום בכל כמות

מעבר לכך שכל צילום תכנית בניה או הדפסתה יוצאים איכותיים, חדים וברורים, במכון העתקות מקצועי כמו קבוצת העתקות ניתן לצלם או להדפיס בכמות בלתי מוגבלת של עותקים. כך, בין אם זוהי עירייה או רשות מקומית העושה שימוש כל הזמן בתכניות בניה, משרד מהנדסים או אדריכלים, אנו עומדים לשירותכם ונבצע את הצילום או ההדפסה בכל כמות שתידרש. החברה עובדת עם רשויות מקומיות רבות, משרדים ממשלתיים הקשורים באופן ישיר או עקיף לתחום הבניה, השרטוטים והמפות, אדריכלים, שמאים, משרדי תיווך וכל גורם הקשור כך או אחרת לתחום המורכב של הבניה על כל רבדיה.

הדפסה תוכניות בניה
צילום תוכניות בניה והדפסה
צילום תוכניות בניה והדפסה

עמידה בלוחות זמנים צפופים

מלבד ציוד טכנולוגי מתקדם, על מנת להביא לתוצאות מקסימליות אנו מקפידים על עמידה בלוחות זמנים שנקבעו מראש, כולל לוחות זמנים צפופים במיוחד. תחום הבניה הוא כאמור תחום מורכב במיוחד בו מעורבים גורמים רבים, החל מחברות פרטיות ועד משרדים ממשלתיים שלכולם נדרשת אותה תכנית בניה המודפסת או סרוקה היטב על מנת שיוכלו אף הם לבצע את עבודתם בצורה טובה ולעמוד אף הם בלוחות הזמנים הנדרשים. לכן, אנו בקבוצת העתקות מצוידים הן בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר והן בדי כוח אדם מיומן על מנת לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר ולעמוד בלוחות זמנים צפופים .

לסיכום, צילום תכניות בניה או הדפסתן הן אבן דרך בעבודתם של כל גוף, חברה או ארגון הקשורים לבניה באופן כזה או אחר. כל אחד מגורמים אלה זקוק להדפסה איכותית וברורה של תכנית הבניה או להעברתה כקובץ, גם כאן בצורה האיכותית ביותר. סריקת תכניות ומפות וכן הדפסתן דורשים ידע מקצועי נרחב, מיומנות וכמובן הציוד המתאים.

באתר תוכלו לבצע הזמנת עבודה אונליין באמצעות טופס שליחה בו תוכלו לבחור את הסניף הקרוב אליכם.
דילוג לתוכן