לייעוץ והזמנות חייגו
לכבוד שנת 2023 התחדשנו באתר חדש ומעוצב! קבוצת העתקות מברכת את קהל לקוחותיה בשנה אזרחית טובה

הדפסת רול אפ

שיווק הוא החמצן של כל עסק באשר הוא. שיווק נכון ימשוך אליכם לקוחות חדשים, ויסייע לשמור על הלקוחות הקיימים ולהפוך אותם ללקוחות נאמנים. אתם יכולים להיות הכי טובים בתחומכם, אך ללא שיווק איכותי ויעיל, כל המתחרים יעקפו אתכם.

רול אפ הוא אחד מהכלים הזולים והיעילים שעומדים לרשותכם, ולכן חשוב לנו להסביר קצת על השיטה, מתי כדאי להשתמש בה והיכן להדפיס אותה.

רול-אפ או pull-up. הם מספקים לנו תצוגת פרסום התומכת בעצמה הכוללת באנר. העשוי מרצועת בד רחבה או חומר אחר, ועליו מודפס תוכן ובסיס עליו יכול הבאנר להיתלות. ניתן לגלגל את הרול אפ, מה שהופך אותו לקל לנשיאה. מאפיינים אלו הופכים את הרול אפים, לאחד הפתרונות המעשיים והיעילים ביותר לפרסום המותג או המוצרים שלכם בירידים, בכניסה למבנים, בפתח החנות שלכם ובכנסים. על כן הדפסת רול אפ היא נושא שאמור לעניין בעלי עסק, וכל מי שמעוניין להציג מידע באופן גלוי, קריא ויעיל.

הדפסת רול אפ

מהו רול אפ?

כדי לפשט את העניינים, נתייחס לרול אפ בתור פוסטר גדול, גדול מאוד. המידות הנפוצות הן בדרך כלל 200 ס"מ על 85 ס"מ (אך ניתן גם להדפיס בגדלים אחרים), כלומר מדובר כאן על אמצעי שיווקי בולט מאוד בנוף. אפילו בלי לייצר עיצוב מיוחד, עצם הנוכחות של הרול אפ כבר מושכת את תשומת הלב. וכאשר משלבים בין עיצוב גרפי למסרים קצרים וקליטים – הדפסת רול אפ תעשה את העבודה ותעזור לכם למשוך את הקהל הרלוונטי.

בגלל הגודל החריג של הפוסטר, מציבים אותו על מתקן נייד שאפשר להזיז בקלות ממקום למקום, ובסוף השימוש אפשר לקפל את המתקן ולגלגל בחזרה את הפוסטר – ובכך גם לחסוך במקום של אחסון. ובהמשך הדרך תוכלו להסיר את הפוסטר ולהחליף אותו בפוסטר עדכני.

מתי ולמה כדאי להשתמש ברול אפ?

לפני שמסתכלים ביתר פירוט על החלקים השונים של רול אפים, הנה רשימה של היתרונות העיקריים שלהם. שלוש סיבות מדוע בשימוש כה נרחב ברול אפים. ומדוע כדאי להתחיל להשתמש גם בהם כחלק מכלי הפרסום שלכם.

קל להרכבה – פשוט משכו את הרול אפ למעלה מהבסיס שלו, ונעלו את מנגנון ההרכבה. הכול נעשה תוך כמה שניות!

קל להובלה – מכיוון שהם מתגלגלים לבסיס שלהם, רול אפים הם קומפקטיים וקלים במיוחד לנשיאה. בקצרה הם פתרון הרבה יותר נוח, מלוח תצוגה והרבה יותר קל לשינוע, מה שגם שומר עליו מפני נזקים אפשריים.

ניתן לעשות בהם שימוש חוזר – מכיוון שהם כל כך קלים להובלה, מספיקה הדפסת רול אפ אחת, בה תוכלו לעשות שימוש חוזר למשך שנים רבות.

בדרך כלל השיווק והמיתוג של בית העסק כולל כמה אלמנטים כמו שילוט קבוע על המבנה, כרטיסי ביקור, פלאיירים וגם נוכחות אינטרנטית – אתר, רשתות חברתיות וכדומה.

את אתר האינטרנט ודף הפייסבוק קל מאוד לעדכן ולפרסם בו מידע שיהיה רלוונטי לתקופה קצובה, אבל החלפה של שילוט או עיצוב מחדש של הפלאיירים וכרטיסי הביקור – כאן כבר מדובר בעבודה מורכבת יותר. ולכן כאשר מתכננים את אמצעי הפרסום צריך לחלק אותם לשניים: אמצעים לטווח הארוך ואמצעים לטווח הקצר. כמובן שגם באתר האינטרנט יש קטגוריות שילוו אתכם לטווח הארוך כמו מידע אודות העסק, השירותים השונים וכו', לצד מידע מתחלף על מבצעים או אירועים מיוחדים, השקה של קולקציה ועוד.

הדפסת רול אפ מאפשרת לכם לייצר בקלות ובמהירות אמצעי פרסום לטווח הקצר, שניתן יהיה להחליף בעתיד. יש מגוון של סיטואציות שבהן כדאי להשתמש ברול אפ: פתיחה של מקום חדש, כאשר מלבד השילוט על המבנה תוכלו למקם את הרול אפ באזורים שונים בסביבת העסק כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל שחולף על פני המקום.

פרסום של מבצעים, השקות וקולקציות חדשות – גם כאן ניתן למקם את הפוסטר בסמוך לחנות או באזורים אחרים כדי למשוך את הקהל החולף, וגם כדי לעדכן את הלקוחות הקבועים שכדאי להם להיכנס.

רול אפ מתאים במיוחד גם לאירועים, כנסים, חנויות פופ אפ ודוכנים – למעשה לכל פורמט ארעי במהותו. במקרים כאלה אין צורך להשקיע בשילוט קבוע, והדפסת רול אפ נותנת מענה זמין, נגיש וזול באופן משמעותי.

השימוש ברול אפ סטנדרטי הפך להיות רחב ביותר בעשור האחרון. כמעט בכניסה לכל עסק שמכבד את עצמו, תוכלו להבחין בהם. ובמידע הקריטי שהם מספקים לכם אודות העסק. אתם יכולים להשתמש בהם, ככלי יעיל לפרסום החברה שלכם או מוצר ספציפי במהלך יריד סחר, אירוע ציבורי או כנס. אתם יכולים גם לבחור בעיצוב רול אפ, מותאם אישית לעסק שלכם כדי להשתמש בו כרקע במהלך השקות, כנסים, מסיבות עיתונאים או ראיונות.
בנוסף לכך נעשה שימוש רב ברול אפ בקהילה האקדמאית והמדעית. והדפסת רול אפ, הפכה כבר מזמן לסטנדרט מקובל, במיוחד בתארים גבוהים. במצבים בהם חוקר או סטודנט צריכים להציג את עיקרי המחקר שלהם.

חומרים לעיצוב רול אפ

הדפסת רול אפ יכולה להיעשות מחומרים שונים, שלכל אחד מאפיינים ועלויות שונות. החומרים הנפוצים ביותר הם:

PVC או ויניל: אחד החומרים הנפוצים והזולים ביותר עבור באנרים, שמחזיק מעמד עד 3 שנים.

בד לא ארוג: מוצר תעשייתי הדומה לבד, אך אינו מיוצר באריגה. הוא בדרך כלל קל יותר מ-PVC ועמיד בפני קרעים, ולכן מתאים לשימוש בחוץ.

Ecoflat: זהו חומר חדשני, שהוא כעת אחת האפשרויות הפופולאריות ביותר להדפסת רול אפ. מדובר בחומר רב-שכבתי שניתן להשליך עם פסולת ביתית רגילה (שאר החומרים נחשבים לרוב לפסולת מיוחדת). הוא חצי קשיח, בעל משטח חלק וגב אטום להגברת קריאות ההדפס, והוא מתאים לשימוש חיצוני.
בד פוליאסטר עם גב אטום: בד זה מספק את התוצאות הטובות ביותר. הגב האטום מונע כל הפרעה מאור מאחורי הבד, ומבטיח שלצבעים על הגרפיקה יש מראה אחיד.

עיצוב רול אפ

רוב המדפסות יכולות לספק תבניות של יצירות אמנות שתוכלו לעצב עליהן. כדאי גם לבדוק באתר האינטרנט של החברה בה אתם מעוניינים להדפיס, את דרישות הגרפיקה שלה. כדי שתוכלו לבדוק איך הם רוצים שהקובץ יסופק. החלטה על העיצוב והמידע הנכונים על הרול אפ שלכם, היא כל כך חשובה כשמדובר ביצירת השפעה והנעה לפעולה. אחת הדרכים להבטיח שתצוגה שלכם תשיג את המטרה, היא על ידי עיצוב נכון. יש להתייחס לרול אפ כמו לכל חלק אחר באסטרטגיית השיווק שלכם. ויש לתת לו את אותה תשומת לב כמו פרסומת בעיתון, עלון פרסומי או פרסומת שתפורסם בטלוויזיה או ברדיו. זוהי דרך לקדם את המותג, המוצר או השירותים שלכם לקהל שבוי. ולכן חשוב שהעיצוב שלכם יהיה יעיל בהעברת המסר הדרוש, ובאופן מקצועי ויוקרתי.

עיצוב רול אפ
עיצוב רול אפ
עיצוב רול אפ

5 המלצות לעיצוב

כעת נפנה למספר המלצות במימד העיצובי אשר יכולות לשפר את העברת המסר שלכם, ועל הצד הטוב ביותר. לכן לפני הדפסת רול אפ, מומלץ לשים לב לדגשים הבאים:

  1. מקמו את הלוגו שלכם למעלה ובמרכז הרול אפ
  2. עיצוב מימין לשמאל (כאשר התוכן בעברית – לעומת שמאל לימין לתוכן באנגלית)
  3. שימוש נכון בצבעים של החברה או המותג שלכם
  4. שילוב הפרטים העיקריים במרכז הרול אפ (פרטי תקשורת, מסקנות העיקריות ועוד)
  5. שימוש נבון בתמונות – עשו שימוש בתמונות איכותיות בלבד ודאגו למיקום אסטתי

תוכנות לעיצוב רול אפ

Adobe Illustrator או Corel Draw הן כנראה חבילות התוכנה הטובות ביותר לשימוש כדי ליצור את העיצוב המושלם לרול אפ שלכם. לתוכנות הללו יש את כל הכלים ליצירת עיצובים אטרקטיביים כדי לבלוט מהקהל.

רול אפ מחיר

המחיר של הרול אפ תלוי בגורמים רבים. כמו למשל מידות רול אפ, האם מדובר ברול אפ רחב, גודל רול אפ רמת מכון העתקות ועוד. להדפסת רול אפ המושלם עבורכם, יש להחליט מראש האם אתם מעוניינים בגודל רול אפ סטנדרטי, או ברול אפ קטן יותר. לאחר מכן יש לקחת בחשבון את עיצוב רול אפ שבחרתם. על מנת לפרוש בפניכם את המידע באופן הברור ביותר, נחלק את המחיר לפי כל סוג הדפסת רול אפ שונה.

המחירים:
הדפסת רול אפ סטנדרטי –
בעל עיצוב פשוט ומוכן מראש, יכולה לעלות לכם כבין 100 ל-150 שקלים.

רול אפ רחב – רול אפ מידות רחבות, ניתן לרכוש בעלות שתנוע בין 250 ל 400 שקלים.

רול אפ חשמלי – הדפסת רול אפ חשמלי, אשר ניתן לכוון ולהרכיב בלחיצת כפתור. תעלה בין 450 ועד 1000 שקלים.

רול אפ מגנטי – הדפסת רול אפ מגנטי נחשבת לאחת מסוגי ההדפסות היוקרתיות ביותר בשוק, ותעלה לכם בין 350 ל 700 שקלים. וזאת כתוספת למחיר של הרול אפ.

חבילת רול אפ לאירועים – חבילה של גודל רול אפ סטנדרטי תעלה לכם בין 170 ל 350 שקלים.

מתקן רול אפ – מתקן רול אפ במידות שונות, יעלה בין 150 ל 200 שקלים בלבד.

כמה זמן ייקח לרול אפ שלי להגיע?

עם טכנולוגיית הדפסה דיגיטלית מודרנית, מכונות דפוס מעולם לא היו כל כך מהירות ומדויקות. לכן, מרגע שהחלטתם עם הספק על העיצוב וחומרי הגלם. זמן האספקה ​​הוא בדרך כלל כשבוע בלבד. אם אתם צריכים למצוא פתרון לתצוגה שלכם במהירות, רוב החברות יציעו שירות אקספרס, לפיו הן יכולות לבצע הדפסת רול אפ תוך 24 עד 48 שעות.

הדפסת רול אפ – רק אצל המקצוענים

כפי שבוודאי הבנתם, המאפיין הייחודי של הרול אפ הוא הגודל שלו. כאשר מדפיסים פוסטר במידות חריגות, ובמיוחד כאשר אתם זקוקים לרול אפ במידות מיוחדות, אתם צריכים בית דפוס שמתמחה בכך. את ההדפסה אצלנו בקבוצת העתקות מבצעים במכונות דפוס גדולות המסוגלות לעבוד על משטחים בגדלים חריגים, וכמובן שהניסיון והמקצועיות של בית הדפוס חיוניים כדי לקבל תוצאה איכותית. בנוסף צריך לבצע את ההדפסה על חומר שיהיה חזק ועמיד במיוחד, שלא ייקרע ברוח וגם שתוכלו לגלגל אותו בקלות בסוף היום או בתום השימוש.

בגלל האופי הארעי של הרול אפ, רוב בתי הדפוס המתמחים בכך יכולים לתת מחירים תחרותיים כך שישתלם לכם לבצע את ההדפסה ולא תצטרכו לחשוב פעמיים.

באתר תוכלו לבצע הזמנת עבודה אונליין באמצעות טופס שליחה בו תוכלו לבחור את הסניף הקרוב אליכם.
דילוג לתוכן